Zwroty i reklamacje

/userdata/public/assets//zwroty_reklamacje.pdf

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij powyższy formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AGAT Ewelina Dziwak
Czubrowice 26
Ojcowska 34 a, 31-344 Kraków
32-049 Przeginia

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AGAT Ewelina Dziwak
Czubrowice 26
Ojcowska 34 a, 31-344 Kraków
32-049 Przeginia

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl